Kurz
Transparentní manažer – jak na efektivní komunikaci s týmem a kolegy
O co se vlastně jedná:
Cítíte, že je ve vašem týmu nevyužitý potenciál? Chcete, aby vaše komunikace byla adresnější – s větším dopadem? Uvědomujete si zbytečné náklady na neefektivně využitý čas členů vašeho týmu?
Vidíte demotivaci ve vašem týmu a potřebujete jasně stanovit silnou vizi, která bude také inspirativní? Nebo vás naopak rozčiluje, že jsou ostatní jak z jiné planety, i když máte pocit, že jim adresujete informace velmi konkrétně?
Schopnost manažera přesně a jasně vyjádřit, co se bude dělat a kam vlastně jako tým „jdeme“ je to, co dělí týmy na úspěšné a ty neúspěšné.
Na svém kurzu vám předám vše, co jsem se za svou manažerskou praxi naučila. Budeme prakticky procvičovat situace, se kterými se denně setkáváte na pracovišti. Také se připravíme na nepříjemné rozhovory, které jako manažer musíte vést a naučíme se, jakým způsobem je můžeme více kontrolovat a také je udělat snesitelnější pro obě strany.
Průměrně 86% dotázaných zaměsnanců firem uvedlo, že ač je i dobře míněná zpětná vazba kolikrát nepříjemná, tak jsou rádi za to že ví, jak si u nadřízeného (i kolegy) vedou.
Pojďme se společně připravit na situace, které vás na pracoviští čekají a už vás nic nezaskočí. Více o programu zjistíte níže:
- Jak komunikovat otevřeně a především tak, aby vás ostatní co nejrychleji a přesně pochopili (vysílač a přijímač fungují často rozličně),
- Jak vytvořit v týmu podporu a spolupráci,
- Jak vést efektivně poradu a skupinovou konverzaci,
- Jak dostat z brainstormingu co nejvíce,
- Jak vytvořit silnou firemní vizi a neprůstřelnou kulturu
- Práce s jednoznačnou komunikací, která nemusí být hrubá – avšak jasná,
- Jak si hlídat hranice a kdy/jak dát najevo jejich překročení, ne-li přímo “přeskočení”,
- Jak efektivně delegovat úkoly
- Předávání negativních zpráv
- Jak kritizovat tak, aby druhá osoba věděla, že to myslíte dobře (a nedošlo k mylným interpretacím),
- Jak na budování komunikačně otevřených vztahů (v práci i v soukromí),
- Jak domněnky a očekávání často znemožňují vzájemnou komunikaci a jak s tím pracovat,
- A další moje zkušenosti dle toho, co budete konkrétně potřebovat,